tiistaina, toukokuuta 25, 2021

Osaava ja rohkea

Olen kahden nuoren äiti ja perheessämme on monirotuinen rescuekoira. Espoon valtuutettuna olen toiminut ympäristönsuojelun ja hyvinvoinnin eteen sekä lasten ja nuorten parasta ajatellen. Olen kaupunkisuunnittelulautakunnan jäsen ja mukana työryhmässä, jossa edistämme innovaatioita, yrittäjyyttä ja työllisyyttä. Harrastan yhteiskunnallisten asioiden lisäksi ulkoilua, jumppaa ja kuntosuunnistusta. Espoolaiset rakastavat lähiluontoa. Suojellaan viheralueet, lähimetsät ja vesistöt.

Työskentelen laaja-alaisena erityisopettajana. Opetan matematiikkaa, äidinkieltä ja kieliä. Koulutukseltani olen kemian tekniikan diplomi-insinööri. Espoossa on tärkeää turvata opetuksen laatu ja asukkaiden terveys. Korona on jättänyt jälkeensä korjattavaa hyvinvointivelkaa. Huolehditaan kuntataloudesta, tulopohjasta ja työllisyydestä. Huolehditaan myös ihmisiä tukevista palveluista, kuten mielenterveyspalveluista ja koulutuksesta.

Olen aktiivinen ja osaava poliitikko, jolla on pitkä kokemus eduskunnasta ja valtuustotyöstä. Aloitteitteni pohjalta ovat toteutuneet muun muassa Gumbölenjoen kalatie ja yleinen grillipaikka rantaraitille. Äänestämällä minua saat palvelukseesi valtuutetun, joka näkee sydämellä ja toimii ahkerasti joka päivä.